atravastore

ساخت وبلاگ

اعتیاد یکی از بیماری های گریبان گیر در بین افراد جامعه است. متاسفانه این بیماری در بسیاری از افراد جامعه وجود دارد و بسیاری از خانواده ها درگیر آن هستند. همواره به افرادی که دچار بیماری اعتیاد می باشند، توصیه می شود که در هزینه کمپ ترک اعتیاد، اعتیاد خود را با روش اصولی ترک کنند.

اعتیاد از مشکلاتی است که در حال حاضر خیلی از خانواده ها را درگیر کرده است. متاسفانه، اگر اعتیاد به زودی درمان نشود ممکن است که مشکلات زیادی برای افراد معتاد و حتی خانواده آن ها پیش بیاید. به همین خاطر همواره توصیه پزشکان و صاحب نظران این بوده است که افراد معتاد در کمترین زمان ممکن اقدام به ترک اعتیاد خود کنند تا با مشکلات گریبان گیر اعتیاد مواجه نشوند؛ اما آیا می توان بدون رفتن به کمپِ ترکِ اعتیاد، بیماری اعتیاد را ترک کرد؟ در حال حاضر بهترین روشی که می توان با کمک آن اعتیاد را به صورت اصولی ترک مواد مخدر کرد، مراجعه به کمپ ترک اعتیاد است.

 

کمپ ترک اعتیاد خوب
شاید این شعار را بسیار شنیده باشید که اعتیاد یک بیماری است و فرد معتاد هم بیمار است، نه یک مجرم! اما شاید باور نکرده باشید و هیچ گاه به این باور نرسیده اید که فرد معتاد یک بیمار است و اعتیاد هم یک بیماری است. زمانی که اعتیاد به عنوان یک بیماری شناخته شود، قابل درمان است. اگر فرد معتاد خود را یک بیمار بداند که باید تحت مراقبت های خاصی درمان شود، حتما راه درستی را در پیش گرفته است و می تواند با کمک یک کمپ اعتیاد بیماری خود را درمان کند.

متاسفانه، در بعضی از کمپ های ترک اعتیاد با افراد معتاد بد رفتاری می شود و همین باعث شده است که بسیاری از معتادان بر این باور باشند که کمپ های ترک اعتیاد، جایی وحشتناک و پر از خشونت است! اما این در حالی است که بسیاری از کمپ های ترک اعتیاد در کشور، نه تنها با معتادان بد رفتاری نمی کنند، بلکه با هر روشی به آن ها کمک می کنند تا هیچ مشکل روانی و روحی برای آن ها در کمپِ ترکِ اعتیاد پیش نیاید.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : کمپ ترک اعتیاد , وکیفیت کمپ ترک اعتیاد , مزیت کمپ ترک اعتیاد, نویسنده : zamani atrava بازدید : 70 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:37

مراجعه به بِهترین کلینیک ترکِ اعتیاد از جمله روش هایی است که برای ترکِ اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد. بِهترین کلینیک ترکِ اعتیاد باید با بیمار رفتار مناسبی داشته باشد و بهترین خدمات رفاهی، بهداشتی و آسایشی را به فردی که قصد ترک مواد مخدر را دارد، ارائه کند.

 

متاسفانه امروزه بعضی از مردم با مشکلات اعتیاد مواجه شده اند. استرس زیاد، فشارهای روحی و … از جمله مواردی است که باعث ایجاد اعتیاد در مردم کشور عزیزمان ایران شده است. به هر حال روش های مختلفی برای درمان بیماری اعتیاد وجود دارند که یکی از این روش ها، مراجعه به کلینیک تَرک اعتیاد می باشد. اما بهترین کلینیک ترکِ اعتیاد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بِهترین کلینیک ترکِ اعتیاد در استان تهران آشنا شوید.

بهترین کلینیک ترک اعتیاد خوب
کلینیکِ ترکِ اعتیاد خوب زمانی می تواند به یک بیمار معتاد کمک کند که قادر به درک معتاد باشد. متاسفانه، بعضی از کلینیک های ترکِ اعتیاد در کشور با بیماران بد رفتاری می کنند و همین موضوع باعث می شود که بعضی از معتادان از رفتن به کلینیک ترکِ اعتیاد هراس داشته باشند؛ اما بِهترین کلینیک ترک اعتیاد به شما کمک خواهد کرد که در یک فضایی امن، اعتیاد خود را ترک کنید.

 

5 تا بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران
در حال حاضر کلینیک های ترکِ اعتیاد مختلفی در استان تهران وجود دارند که هر کدام مزیت های خاصی دارند و در عین حال هر کدام از این کلینیک ها خدمات خاصی را برای ترکِ اعتیاد به معتادان ارائه می کنند.

شاید تعداد بِهترین کلینیک های ترک اعتیاد تهران به بیش از 5 عدد برسد؛ اما در ادامه شما را با 5 تا از بِهترین کلینیکِ ترکِ اعتیاد تهران آشنا می کنیم.

کلینیکِ ترک اعتیاد افشار
کلینیکِ ترک اعتیاد پردیس کلینیک
کلینیکِ ترک اعتیاد دی
کلینیکِ ترک اعتیاد حیاتی نو
کلینیک ترک اعتیاد vip آوای میعاد رهایی

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : بهترین کلینیک ترک اعتیاد , کیفیت بهترین کلینیک ترک اعتیاد ,مزایای بهترین کلینیک ترک اعتیاد, نویسنده : zamani atrava بازدید : 72 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:36

مراجعه به کلینیک ترکِ اعتیاد یکی از روش هایی است که می توان با کمک آن اعتیاد را برای همیشه ترکِ کرد. بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد خوب در کشور ایران، خدمات مختلفی از جمله ارائه جلسات مشاوره ای، ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی مناسب و … را به فرد ترک کننده ارائه می کنند.

متاسفانه اعتیاد یکی از مشکلاتی است که در بعضی از خانواده های کشور ایران و حتی جهان به وجود آمده است. عوامل مختلفی باعث به وجود آمدن اعتیاد در نوجوانان، جوانان و حتی میان سالان می شود؛ اما به هر حال فرقی نمی کند که فرد معتاد نوجوان است یا جوان و یا حتی میان سال و پیر! به هر حال هر فرد معتاد باید برای جلوگیری از عوارض مصرف مواد مخدر اقدام به ترک اعتیاد کند. یکی از بهترین روش ها برای ترک اعتیاد استفاده از خدمات کلینیک ترک اعتیاد می باشد.

 

کلینیک ترکِ اعتیاد خوب
مراجعانی که به کلینیک های ترک اعتیاد مراجعه می کنند به دو دسته تقسیم بندی می شوند. اولین گروه افرادی هستند که خود درگیر بیماری اعتیاد می باشند و با اراده و تمایل خودشان به یکی از کلینیک های ترک اعتیاد مراجعه می کنند. دومین گروه خانواده هایی هستند که برای درمان بیماری اعتیاد یکی از اعضای خانواده خود اقدام به مراجعه به کلینیک های ترک اعتیاد کرده اند.

هر دوی این گروه مراجعان به دنبال یک کلینیکِ ترکِ اعتیاد خوب می گردند تا بتوانند با بهترین روش ممکن اقدام به ترک مواد مخدر کنند؛ اما سوال  اصلی اینجاست که کلینیک ترک اعتیاد خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه به بعضی از ویژگی های کلینیکِ ترکِ اعتیاد خوب اشاره می کنیم.

وجود پزشکان و متخصصان خبره در کلینیک درمان اعتیاد: اولین گزینه ای که یک کلینیکِ ترکِ اعتیاد را به یک کلینیک ترک اعتیاد خوب تبدیل می کند، وجود پزشکان و متخصصان خبره در کلینیک است. همه افرادی که قصد درمان بیماری اعتیاد را دارند، می بایست تحت مشاوره های مختلفی قرار بگیرند و پزشکان نیز باید بر اساس بیماری و شدت بیماری اعتیاد آن ها، روش مناسبی را برای درمان فرد معتاد پیشنهاد کنند.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : کلینیک ترک اعتیاد , کلینیک ترکِ اعتیاد خوب , کیفیت کلینیک های,ترک اعتیاد, نویسنده : zamani atrava بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:34

برخلاف بعضی از باورهای رایج در بین مردم، مصرف الکل یکی از روش های مصرف دخانیات است که قطعا در بدن فرد مصرف کننده اعتیاد ایجاد می کند. با توجه به اعتیاد ایجاد شده ناشی از مصرف الکل و در عین حال عوارض مختلف الکل، افرادی که قصد ترک الکل را دارند، می بایست که حتما زیر نظر پزشکان اقدام به ترک الکل کنند.

 

 

روش های مختلف ترک الکل
به طور کلی روش های مختلفی برای تَرک اَلکل وجود دارد. می توان مدت زمان کوتاهی را بدون مصرف الکل در خانه سپری کرد تا اعتیاد الکل از بین رود. از طرفی می توان به یک کمپ ترک اعتیاد مراجعه کرد و روش اصولی را برای ترک الکل انجام داد.

عوارض ترک الکل
مصرف الکل یکی از مضرترین دخانیاتی است که در حال حاضر در دسترس نوجوانان و جوانان کشور است. متاسفانه، به دلیل حالت سرخوشی که بعد از مصرف الکل پیش می آید، جوانان بسیار علاقه مند هستند که الکل مصرف کنند و از استرس های روزمره خود رها شوند. غافل از اینکه پس از مصرف الکل، استرس در بدن فرد مصرف کننده افزایش پیدا می کند.

پس از مصرف الکل فرد مصرف کننده در مدت زمان کوتاهی احساس سرخوشی و رهایی می کند. احساس خوب و خوشایند پس از مصرف الکل شاید فقط 1 دقیقه و یا حتی کمتر به طول انجامد و فرد مصرف کننده الکل پس از مدت زمانی کوتاهی دچار عوارض مختلفی می شود که به آن عوارض کوتاه مدت گفته می شود. نداشتن قدرت صحبت کردن با دیگران، عدم تعادل، کند شدن و کاهش قدرت واکنش به محرک های بیرونی، صحبت کردن زیاد بدون دلیل و … از جمله عوارضی است که برای مصرف کوتاه مدت به وجود می آید.

بنابراین، مصرف الکل فقط مدت زمان کوتاهی را برای افراد سرخوشی و رهایی ایجاد می کند و پس از گذشت این مدت زمان افراد با عوارضی همچون موارد ذکر شده مواجه می شوند. پس از قطع مصرف الکل هم فرد مصرف کننده ممکن است با عوارضی همچون درد در بدن، احساس میل زیاد به مصرف الکل و … مواجه شود که با داشتن یک برنامه مناسب می توان فرد مصرف کننده را از این بحران و عوارض تَرک اَلکل رها کرد.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : ترک الکل , انواع روش های ترک الکل , عوارض ترک الکل, نویسنده : zamani atrava بازدید : 73 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:33

اگر در تهران حضور دارید و هنوز برای درمان اعتیاد خود اقدامی نکرده اید، توصیه می کنیم که حتما از طریق یک کلینیک ترک اعتیاد تهران مراحل مربوط به درمان خود را انجام دهید. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از کلینیک های ترک اعتیاد در تهران وجود دارند که خدمات مختلفی را به خانواده های فرد معتاد و خود فرد معتاد ارائه می کنند.مراجعه به یک کلینیک ترک اعتیاد خوب، می تواند به شما برای ترک اعتیاد مواد مخدر کمک ویژه ای بکند. در حال حاضر در استان تهران کلینیک های ترک اعتیاد خوبی وجود دارد که خیال فرد معتاد و خانواده های آن ها را برای ترک اعتیاد و مواد مخدر راحت می کنند. در صورتی که قصد مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد تهران را دارید، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین کلینیک های ترک اعتیاد تهران آشنا شوید.

 

 

بهترین کلینیک های ترک اعتیاد در تهران
در حال حاضر کلینیک های ترکِ اعتیاد بسیار مختلفی در استان تهران وجود دارد؛ اما بعضی از افرادی که قصد ترکِ اعتیاد خود را دارند با این مشکل مواجه می شوند که کدام کلینیک ترکِ اعتیاد را برای درمان خود انتخاب کنند. به طور کلی زمانی یک کلینیک ترکِ اعتیاد تِهران به یک کلینیک ترک اعتیاد خوب شناخته می شود که خدمات مختلفی را به افراد ترک متادون کننده ارائه کند.

ارائه خدمات رفاهی مناسب، ارائه خدمات بهداشتی خوب و مطابق با پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا، ارائه خدمات انگیزشی و … از جمله فاکتورهایی است که برای کلینیک های ترکِ اعتیاد در تِهران مورد توجه قرار می گیرد.

البته در بعضی از کلینیک های ترکِ اعتیاد در تِهران روش های مختلفی برای درمان اعتیاد استفاده می شود که همین موضوع یکی از مزیت های کلینیک های ترکِ اعتیاد خوب در استان تِهران می باشد.

در یک کلینیک ترکِ اعتیاد خوب، فرد مصرف کننده باید ابتدا از یک پزشک مشاوره بگیرد. در این کلینیک پزشک ابتدا شرح حال بیمار، دز مصرفی بیمار، مدت زمان مصرف مواد مخدر، نوع ماده مصرفی و … دیگر عوامل را برای تعیین یک روش اصولی جهت انتخاب نوع درمان مد نظر می گیرد. سپس، بر اساس شرح حال بیمار پزشک روش درمانی مناسبی را برای درمان بیمار در نظر می گیرد.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : کلینیک ترک اعتیاد تهران , بهترین کلینیک های ترک اعتیاد در تهران , کلینیک ترک اعتیاد دولتی در تهران, نویسنده : zamani atrava بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:32

در ابتدا لازم است بدانیم كه از دیدگاه روان پزشكی  و پزشكی ، فرد معتاد  یك بیمار است و بیماری وی مانند   سایر بیماری ها نیاز به درمان و مراقبت های ویژه  خود  دارد. علاوه بر این باید بدانیم  كه در پیشگیری اولیه  چگونه  فرزندان خود را از همان دوران كودكی تربیت نماییم تا در نوجوانی ، جوانی  و سنین دیگر گرفتار اعتیاد به مواد مخدر نگردند ؛ همان گونه  كه كودكان  خود را در برابر بعضی بیماری های مسری واكسینه می كنیم و یا با رعایت اصول بهداشت  جسمی ، خانوادگی ، محیط و … سعی می نماییم كه فرزندان خود را از ابتلا  به بعضی بیماری ها  ایمن سازیم . این پیشگیری اولیه است ؛ اما پیشگیری ثانویه به مفهوم واقعی آن یعنی انجام اقدامات  لازم و پیگیری های درمانی است كه وقتی بیمار كاملاً بهبود یافته ، با رعایت توصیه های پزشكی – بهداشتی از بازگشت بیماری جلوگیری نموده و دیگران نیز با رعایت همان اصول ، مراقب سلامت خود باشند تا اطرافیان  و یا افراد جامعه از ابتلاء به آن بیماری مصونیت یابند.  بنابراین بیماری اعتیاد مانند بسیاری از بیماری ها نیازمند توجهات ضروری در پیشگیری اولیه و ثانویه است .

 

 

تجربه ترک اعتیاد
ترک اعتیاد تجربه ای است که بسیاری از افراد مصرف کننده با آن مواجه شده اند و بعضی از افراد ترک کننده پس از قطع مصرف دیگر به سراغ مواد مخدر نرفته اند و بعضی از افراد دیگر هم متاسفانه دوباره به اعتیاد دچار شده اند. همه افرادی که اقدام به ترک اعتیاد کرده اند، بر این باور هستند که ترک کردن اعتیاد یک کار بسیار شیرین است که اگرچه شاید در زمان ترک متادون، افراد با سختی هایی مواجه شوند؛ اما به هر حال تجربه ترک کردن اعتیاد آنقدر شیرین است که به امتحان کردنش می ارزد!

روش های ترک اعتیاد
در کشورهای مختلف روش های متفاوتی برای ترک کردن اعتیاد وجود دارد. بعضی از افراد سعی دارند که در خانه های خودشان اقدام به ترک کنند و بعضی از افراد هم با روش های غیر اصولی و مصرف بعضی از داروها سعی در ترک کردن اعتیاد دارند! این در حالی است که بهترین روش برای ترک اعتیاد مراجعه به یک کلینیک ترک اعتیاد است که افراد بتوانند با یک روش اصولی اقدام به ترک الکل کردن اعتیاد کنند.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : ترک اعتیاد , انواع روش های ترک اعتیاد , روش سم زدایی, نویسنده : zamani atrava بازدید : 70 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:31

متادون یک داروی اعتیاد آور است که مصرف بلند مدت آن و غیر اصولی آن برای افراد اعتیاد شدیدی ایجاد می کند. به همین خاطر افرادی که اقدام به مصرف متادون کرده اند، می بایست در سریع ترین زمان ممکن برای کاهش عوارض مصرف این دارو، اقدام به ترک متادون کنند. متادون یک داروی شیمیایی است که برای کاهش درد تجویز می شود. تجویز این دارو توسط پزشکان رایج است و با توجه به دز مصرفی که پزشک توصیه می کند، هیچ اعتیادی در بدن ایجاد نمی شود؛ اما به هر حال اگر دز مصرفی متادون افزایش پیدا کند، فرد به شدت به متادون معتاد خواهد شد و باید با یک روش اصولی اقدام به ترک متادون کند. روش های مختلفی برای ترک متادون وجود دارد که در ادامه قصد داریم شما را با آن ها آشنا کنیم.

 

متادون چیست؟
متادون جزء مواد مخدر اعتیادآور است که در سال 1937 و در دوره جنگ جهانی دوم توسط پزشکان آلمانی ساخته شد. از این ماده برای درمان افراد مبتلا به دردهای شدید استفاده می‌شد. متادون به صورت پودر کریستالی سفید رنگ یا قرص و شربت در بازار موجود است. امروزه از این ماده اعتیادآور به عنوان یک داروی نگهدارنده برای مهار اعتیاد به مواد مخدر استفاده می‌شود. متادون معمولا به ‌صورت پودر در نوشیدنی حل می‌شود و روزی یک ‌بار به صورت خوراکی مصرف می‌شود.

این ماده اعتیادآور بر روی گیرنده‌های اوپیوئیدی مانند هروئین عمل می‌کند تا شدت درد و خماری فرد مصرف کننده را ثابت کند. مدت زمان اثر متادون در ابتدای مصرف 4 تا 7 ساعت بوده و در مصرف طولانی مدت به یک تا دو روز می‌رسد.مصرف کنندگان هروئین در صورت عدم دسترسی به مواد مخدر از متادون استفاده می‌کنند و ممکن است وابستگی شدیدی به آن پیدا کنند. در این صورت برای جلوگیری از عوارض متادون باید به کلینیک‌های ترک اعتیاد مراجعه کنند. تا بستری شده و سم زدایی بدن انجام شود و تحت نظر روان پزشک و روانشناس درمان خود را آغاز کنند.

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : ترک متادون ,انواع روش های ترک متادون , تجربه ترک متادون, نویسنده : zamani atrava بازدید : 80 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:29

آیا اعتیاد درمان پذیر است؟
علیرغم اینکه اعتیاد یکی از پیچیده ترین بیماریها می باشد چنانچه فرد تمایل واقعی به درمان داشته و این امر برایش ارزشمند باشد و با روش درست به پیش رود قطعا درمان می گردد ، در حالیکه در مورد برخی از بیماریها متاسفانه چنین مسئله ای دیده نمی شود. در مقابل در صورتیکه فرد هنوز به تشخیص درستی نرسیده باشد، به عمق مشکلات و عوارض ناشی از اعتیاد خود واقف نگردیده ، تمایل واقعی جهت درمان نداشته و حتی به ادامه روند اعتیاد خود بیشتر تمایل داشته باشد متاسفانه هرگونه اقدام درمانی بی نتیجه خواهد بود.

البته در موارد نادری بدلیل پیچیدگیهای خاص روانی، اعتیاد یا بیماریهای زمینه ای جسمی امکان درمان وجود نداشته و تنها با برخی از داروهای خاص سعی در کنترل اعتیاد یا کاهش آسیبهای آن می شود.

لازم به ذکر است علم درمان اعتیاد دانش جدید و نوپایی در دنیا بوده و تعدد و تنوع مواد اعتیاد آور در ایران و تفاوت آن با کشورهای دیگر استفاده از منابع پزشکی خارجی را در این زمینه محدود نموده است.

 

آیا درمان اعتیاد را می توان تضمین نمود؟
درمان اعتیاد شامل دو بخش عمده درمان وابستگی جسمی (که اصطلاحا به آن سم زدائی می گویند) و درمان وابستگی روانی می باشد که درمان وابستگی روانی مهمترین بخش آن می باشد . در درمان وابستگی جسمی پزشک نقش عمده را داشته ولی در درمان وابستگی ذهنی و روانی بیمار نقش اصلی را ایفا می نماید. البته در درمان وابستگی روانی پزشک آگاه و مجرب می تواند راهکارهای متعددی را به فرد ارائه نماید تا وابستگی فرد را رفع نماید ولی چنانچه فرد پس از سم زدائی در پی شرکت در برنامه های آموزشی فوق نبوده و یا آنها را در عمل بکار نبندد متاسفانه احتمال عود بالا خواهد بود( چرا که رمز موفقیت در انجام دادن است نه دانستن ).از اینرو تضمین سم زدائی تا حدود زیادی بعهده پزشک ولی تضمین درمان کامل عمدتا در دست خود بیمار است و با شناخت نسبی از بیمار و سایر مسائل مهم در مشاوره ترک اعتیاد  ابتدای درمان تا حدودی می توان نتیجه نهایی درمان را پیش بینی نمود.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : درمان اعتیاد , روش های درمان اعتیاد , آیا اعتیاد درمان پذیر است؟, نویسنده : zamani atrava بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:26

مواد مخدر از جمله موادی است که باعث ایجاد اعتیاد در بدن ما انسان ها می شود. بسیاری از افرادی که از مواد مخدر استفاده می کنند، تصور می کنند که با چند بار مصرف مواد مخدر معتاد نمی شوند؛ اما متاسفانه بسیاری از اعتیادها از طریق همین باورهای اشتباه به وجود آمده اند.

با توجه به عوارض بلند مدتی که مصرف مواد مخدر در بدن ما انسان ها ایجاد می کند، همواره پزشکان توصیه می کنند که افراد مصرف کننده هر چه سریع تر اقدام به ترک مواد مخدر کنند تا از مشکلات و بیماری های مختلفی که در سال های آینده برای آن ها پیش می آیند، جلوگیری کنند؛ اما متاسفانه بعضی از افراد معتاد به این توصیه ها توجهی نمی کنند و به مصرف مواد مخدر ادامه می دهند.

 

علائم مصرف 
الف) کوکائین :

ـ چشم قرمز رنگ

ـ آبریزش

ـ تغییرات گروه دوستان

ـ تغییر وضع عقلی یا رفتاری

ـ بی توجهی ـ افسردگی ـ خستگی

ـ عدم علاقه به مدرسه ، فامیل و فعالیت های قبلی

ـ نیاز مکرر به پول ( قرض کردن )

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : ترک مواد مخدر , روش های ترک مواد مخدر , انواع روش های ترک مواد مخدر, نویسنده : zamani atrava بازدید : 75 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:24

بیماری اعتیاد هم جنبه جسمی و هم جنبه روحی ما انسان ها را درگیر خواهد کرد و همین موضوع باعث می شود که افراد برای ترک اعتیاد نیاز به دریافت مُشاوره تَرک اعتیاد داشته باشند. بسیاری از مُشاوره های تَرک اعتیاد در کشور ایران رایگان هستند و یا قیمت بسیار کمی دارند.

متاسفانه با توجه به آمارهایی که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ذکر شده است، آمار مصرف مواد مخدر در کشور ایران بسیار رواج پیدا کرده است. به طوری که بسیاری از جوانان و نوجوانان درگیر این بیماری گریبان گیر شده اند. بسیاری از خانواده ها قصد دارند که تحت فشار، یکی از اعضای خانواده خود که دچار بیماری اعتیاد شده است را ترک دهند؛ اما این یک روش بسیار اشتباه برای ترک مواد مخدر است. بهترین کار برای ترک اعتیاد این است که افراد از مُشاوره تَرک اعتیاد استفاده کنند.

جنبه روحی اعتیاد در فرد معتاد بسیار زیان بارتر از جنبه جسمی اعتیاد است. به همین خاطر است که می بایست حتما افراد معتاد زیر نظر یک مشاوره تَرک اعتیاد خوب مراحل درمان اعتیاد خود را پیش ببرند.

 

مزایای مشاوره ترک اعتیاد
متاسفانه بسیاری از افرادی که قصد ترکِ اعتیاد را دارند، بر این باور هستند که می توانند با قطع مصرف جسمی مواد مخدر، مواد مخدر را برای همیشه ترک کنند؛ اما این یک باور اشتباه است که متاسفانه بسیاری از افراد را دچار مشکل کرده است. تجربه نشان داده است که بسیاری از افرادی که قصد ترکِ اعتیاد بدون دریافت مشاوره را دارند، در مدت زمان کوتاهی مجددا به بیماری اعتیاد بازگشته اند.

استفاده از مُشاوره تَرکِ اعتیاد مزایای بسیار زیادی را برای فرد ترک کننده و حتی خانواده او ایجاد می کند. مُشاوره دَرمان اعتیاد به خانواده های فرد معتاد کمک می کند تا بتوانند به فرد ترک کننده کمک کنند تا درمان خود را هر چه سریع تر به پایان برساند.

از طرفی جلسات مُشاوره ای تَرک اعتیاد به فرد ترک کننده کمک می کند تا بتواند علاوه بر ترک کردن جسمی مواد مخدر، مواد مخدر را به صورت روحی هم ترک کند. از مزیت های اصلی مُشاوره تَرکِ اعتیاد این است که با دریافت این مُشاوره ها می توان تا حد بسیار زیادی تضمین کرد که فرد ترک کننده مواد مخدر دیگر مجدد به مصرف مواد مخدر باز نخواهد برگشت.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ترک اعتیاد , مزایای مشاوره ترک اعتیاد , انواع مشاوره ترک اعتیاد , نویسنده : zamani atrava بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 14:23